اشک فراق ،درد فراق
 
سکوت،اندیشه،حیرت
گزیدهای از یک نویسنده گمنام
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : حسن

اشک می ریزم در فراق دوست،ومی جویم محبوبم را که بهترین محبوبان است،(الهی وربی من لی غیرک)الهی من به غیر از تو چه کسی دارم.آوای دوست همیشه میر سد اما من ګوش شنوا ندارم.بنده من به کجا می روی من اینجایم؟به کدامین خانه دوست می روی من اینجایم؟(انا عبدک الضعیف، الفقیر الحقیر،المسکین مستکین)(الهی وربی من لی غیرک)الله من وپروردګار من ،به جز تو من چه کسی را دارم؟یک دفعه که شده باید از دنیا فارق شوم ولو برای ۵دقیقه واز محبوبم بخواهم که آوای جان بخش خود را به ګوشم برساند!ای زیبا تر ازیبایان ،ای بهترین دوست ،ای زیبای ازلی ،ای زیبای که هیچ ګاه زیبای خود را از دست نخواهد داد.تو را صدا میزنم فقط تو را ای محبوب من .بیایید آنقدر الله،الله ،الله بګوییم تا دلمان آوای روح بخش او را که هر لحظه می ګوید که ای بنده من به کجا می نګری من اینجایم را بشنویم دوستان بیایید در آغوش بهترین مادرمان با خیال آسوده بخوابیم، که اوست بهترین درمان درمندان،بیایید لحظه ای از تعریف همدیګر دست بکشیم وفقط او را مدح کنیم فقط برای ۵دقیقه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 13656
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1